"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 1 juli 2010

fotokväll....














P& L har börjat....kanske är det välbehövligt med en gasmask....vi lämnade av sessan och E vid ingången och jag tog lite mer kort, sen gick vi hemmåt och fotograferade lite i hemma området...jag stod och fotograferade i rosbuskarna då en dam dök upp och undrade om jag stog i buskarna och smygfotograferade....haha..hon trodde jag var proffsfotograf...och smygfotograferade de som bodde där...haha...
när jag förklarade för henne att jag faktiskt fotograferade blommor och var amatör fotograf....hennes son var pressfotograf...
ja nu har tanterna i kvarteret något att prata om....haha...hon som går omkring i området och leker paparazzi med måsar och annat löst folk...haha
nå...en blomma blev det också...och något strå....till stacken....














nu ska jag se på den nya deckaren på 4 an....sköt om er där ute och njut av dagen och morgondagen

1 kommentar:

Maria sa...

Haha, jag ser framför mig hur hon har stått och spanat i smyg på dig medan du smög runt i buskarna.