"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 27 juli 2010

Skrev ett brev

idag till VC chefen och ska byta läkare....jag har valt vc och nu vill jag välja läkare också....jag har gjort vad jag kan....

har också varit till E idag och pratat....skrattat och gråtit...märkligt nog så får han mej alltid i gråt de sista minuterna av våra träffar....han triggar mej på punkter där jag inte har en aning om hur jag känner eller mår....han blir lika glad varje gång....ja...det är väl det som är meningen med honom....att jag går där och bearbetar det som behöver bearbetas och funderas kring, kropp och själ.....i en salig röra som reds ut....

jo, det finns hopp att tillfriskna, hämta kraft sakta men säkert, hushålla med energin, lära mig att leva med mina reserver som jag ska fylla på...inte blåsa dem rakt ut hela tiden.....

har fått bra besked idag, mamma är hemma, och kompisen har blivit mormor....men har också fått ett besked som gjorde mig ledsen, men inget jag kan göra något åt....så är livet....upp och ner, ner och upp, glädje, sorg, livet i en liten korg.....

nu ska jag till Borlänge Fk för att ställa ut mina kort på människor på SSAB´s Blå Lågan i aug...hoppas jag hinner se allas bilder....tjingeling...vi hörs

1 kommentar:

Maria sa...

Bra att du skrev det där brevet. Just nu är det viktigt att du lägger ner den energin eftersom det kommer i längden att spara energi till dig när läkarkontakten fungerar friktionsfritt