"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 6 juli 2010

en bra dag

på jobbet idag också, jag har lyckats lyssna på musik samtidigt som jag jobbat, det är ett friskhetstecken tycker jag. Jag sov inte riktigt bra i natt, och var vaken halv 5 i morse igen.....kanske borde jag sätta på mej kläder och ta en morgonpromenad :0) lagom till att väcka mannen i huset med ett godmorgon vid kvart i 6 istället? Nå....det tror jag får vara....ska försöka få till sömnen bättre istället....

tog mer medicin i går och ja....provar får vi se ett tag då.....

efter jobbet gick jag in och shoppade loss på 2 små och 1 stor lykta som jag har förr i badrummet...se bilden...Nina är också en fan av denna fina lykta....så for jag iväg på Rosa huset för att se om jag hittade något klänningstyg...men nepp...förresten så provade jag en klänning idag som jag suktat på ett halvår...kostade 2000 ungefär så det tyckte jag inte den var värd, men nu var det halva priset, men den passade inte :0) å det var ju tur ;0)

jag vet vad jag vill ha, men ja...finns ju tyg i Hälsingland...Wahlmans textil bara ett par mil från min sommarbostad :0) så kanske hinner vi en sväng i helgen för att titta på tyg....eller så inte....väntar fortfarande på en klänning som aldrig kommer hit som jag har beställt för 2 veckor sen...suck....snabba leveranser ska det vara tycker jag....

när jag kom hem så slumrade jag en stund sen gick vi på promenad till city of Borlänge och jag fotograferade en del av blomsterarrangemangen och så åt vi middag....sallad blev det...den sämsta på länge....nå..trösten var att det var inte mkt kaloriinnehåll i den inte...åt ceasarsallad till lunch idag och den var inte heller så bra idag...kanske är mina smaklökar inte så intresserade??

nå...bjuder på en kvällsbild....från i dag...

sköt om er alla och ett friskhetstecken är väl också att kreativiteten återkommer...dikter dyker upp, och det är roligt att fotografera igen....

1 kommentar:

Nina sa...

Just det ja.. den lyktan känner jag igen. :D

Ha det gött! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!