"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 24 juli 2010

Kristinadagen

förr brukade vi alltid fira namnsdagen tillsammans, alla Kristinorna i släkten och vänskapskretsen...Kerstin ingick också...:0), det var trevliga sammankomster och saknar dem emellanåt faktiskt. Men tiden går och inget består. Är nog några år sen det var någon "träff " på kristinadagen....

Idag så kom M och flickorna E & H på besök.......och åt lunch på pizzerian med oss...vi beställde en familjepizza som var så stor.....lite roligt bara det....sen har vi målat på stenar och med vattenfärger, eller rättare sagt mina akvarellpennor....plockade fram dom så tjejerna fick prova lite....kanske steg  man lite i deras ögon när jag trollade lite med pennorna....blev lite sugen på att gå en kurs igen....faktiskt så får se....vad vet man om hösten...

innan vi gick på lunch skulle Mojen tippa hästar för att hans kompisar som kommer bestämde att dom skulle tippa en varsin rad på v75 för 50 kr och då kom jag på att jag skulle också tippa.....

Mojen slängde åt mej ett blad, och jag tippade...kryssade i och lämnade fram....och så tittar jag på bladet jag fyllt i....hm..det stämde inte med dagen tyckte jag....mycket riktigt...jag har alltså tippat v75 på lördag, men med tisdagens hästar.....hm....blir det vinst så kommer det att bli mycket pengar vill jag bara säga.....och så måste jag ju tippa på tisdag igen...jag har ju redan fyllt i hästarna på bladet....nu går det inte att ångra det heller ....hahaha....

var också tvungen att tippa lotto idag.....blev en liten rad bara....så får vi se vad det blir, och lite spännande kändes det....att det blev så himla tokigt...men jag skulle njuta oerhört OM det visar sig att jag vinner på den raden....en härlig namnsdagspresent vore det absolut.....

tjingeling vi hörs!

Inga kommentarer: