"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 31 juli 2010

Regnet bara öser ner

och jag har börjat min semester....kl 12 igår gick jag hem från jobbet och njöt av att äntligen få vara ledig. Det har varit tufft att jobba 75% men det har gått ändå. Förhoppningsvis så ska jag kunna få njuta av de här dagarna nu med lite aktiviter och umgänge med mina nära och kära.

Vi åkte till Älvdalen till svärmors stuga för släktträff som brukar gå av stapeln under sommaren, och tyvärr är det fortfarande blött ute och ja, vi får se om det lättar något.....vi ska grilla och ha lite umgänge med den övriga släkten till Mojen som är här.

Glömde en hel del hemma förståss....blev lite stressa då vi skulle iväg, var trött och så skulle jag skynda mej att packa och fixa, och självklart blev det en del kvar hemma....men tur nog så ska vi ju hem en sväng mitt i med mamma och hennes särbo för att de ska få se hur vi bor.....kanske vi tar det när det ändå regnar, för det kommer nog mer i aug iallafall än det som redan kommit....

Har klarat ögat rätt så bra i natt, för jag köpte ett par nya droppar på apoteket och dom verkar vara ok. Så håll tummarna att det hjälper.....

I morgon åkter vi vidare mot landet....ska bli skönt att få sova i en egen säng...haha...nu har jag samsas med Mojen och täcket drog han av mej i natt....vi hade bara ett täcke...nå...det går en dag...eller 2 men sen så....vill jag nog ha en egen sovplats igen.....sköt om er i regnet....

1 kommentar:

IggePop sa...

Vad skönt att du äntligen har semester... Goda stunder som hägrar utan stress!Tack för alltid lika kloka, klara ord från dig! Skönt med någon som vet vad jag pratar om och som har egen erfarenhet och inte bara kommer med "kloka" råd för att... Ha det gott nu. Själv ska här ställas till med stort släktkalas, för att fira Mr. Så det finns lite att fixa med :). Varma varma kramar!Ha det gott! Hälsa Mojjen