"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 3 juli 2010

En mycket varm dag i mitt liv

är det idag, och vi for till Ornässtugan och tog med fika, kamera, stativ och så var vi där och myste i ett par timmar...jag tog lite kort och precis innan vi skulle gå så fick vi se ett brudpar som stod vid vattnet och blev fotograferade av 2 fotografer...jag knäppte också ;0) kunde inte låta bli...och luften är fri :0) har jag lärt mig.....dvs man får fotografera vem som helst när som helst faktiskt....

så for vi hem till lägenheten igen och åt lite korv och nu sitter jag igen på balkongen och försöker få lite fläktande vindar för jag mår inte så bra när det är så här varmt som det är just nu.....lagom är bra....haha...men klagar inte alls, det är fantastiskt att det varje P&L varit så fint väder...jag hoppas Darlecarlia cup får bättre väder i år än förra året.......

nä...det blir nog en liten sovpaus nu....tjingeling....

Inga kommentarer: