"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 5 juli 2010

Jamen då

var det måndag igen....och ja, har sovit okej i natt och börjar tro att det finns hopp för framtiden med min RLS...ni kan läsa mer i länken...Ska nog öka dosen av medicin i aug då jag har semester för att se om jag kan få till en mer jämn sömn än som nu fortfarande vaknar 2-5 ggr per natt. Hoppas jag slipper mer biverkningar som illamåendet osv....

Sömnen är ju väldigt viktig för alla människor, och jag kan tycka att det är trist att jag måste vara så ordentlig med sömnen och min medicinering...jag blir så fruktansvärt illamående och trött då jag tagit medicinen om jag inte kommer isäng inom 2 timmar....det är tråkigt för vissa dagar vill man inte lägga sig tidigt, men blir medicineringen fel så blir ju allt förskjutet....

Nu väntar lite mer arbete...och det känns ok idag med mina 75% så jag hoppas att det håller i sig!

Sköt om er!

3 kommentarer:

IggePoP sa...

Lycka till och var rädd om dig! Kram

Maria sa...

Det måste likväl kännas underbart att du kan bli hjälpt av medicinen. Att få en bra sömn är minst sagt livsviktigt. Längre fram kanske biverkningarna minskar i takt med att kroppen vänjer sig.
Härligt att det fungerade med 75%

Gisan sa...

Jag hoppas att du ska få ordning på medicinering och slippa biverkningar. Som du skriver så är ju sömn otroligt viktigt för hälsan. Varma kramar...