"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 2 juli 2010

Trött som en gnu...

nu vet ju inte jag hur trötta en gnu är iof, men kände mej illamående av trötthet i gårkväll, det lättade efter ett tag, men ja...slocknade som en stock vid 11, vaknade 12, vaknade 1, vaknade 2 och då var A & E hemma....somnade om kvart över 2 vaknade 20 över 5....så ungefär ser mina vanlig nätter ut....utan barn eller med barn i huset....

i går jobbade jag ju också 6 timmar och hann inte med någon vila vilket säkert bidrog till min äckliga trötthet där på kvällen, för just så känns den...den är äcklig....tröttheten...Mojen tog en liten tuppis i fotöljen som han brukar...så han var rätt pigg vid läggdags :0)....men han verkar att ha sovit gott tills klockan ringde i morse...jag kan konstatera att han har klockan på fel tid för sin sömnrythm....men ja...därom tvistar vi nog lite...haha...tur är det att han sover när jag skrotar omkring i på nätterna...en positiv sak är att mitt alter ego "Träskfröken" är inte med mig längre...ni som följde den gamla bloggen minns kanske henne...hon som var uppe på nätterna och åt....

jag önskar att jag kunde stänga in mej i en kammare, ta sömnmedicin och få sova mej in i en ny rythm....det är tungt att inte få sova ordentligt....det stressar mej...

nå...slut på gnället....ha en underbar helg, solen må skina över er och vare er nådiga.....kram på er!

Inga kommentarer: