"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 28 juli 2010

ibland får man släppa

taget om det man älskar för att det inte fungerar......det var morgonens tanke....

vaknade halv 5 och har legat och filosoferat och funderat över livet och hur det känns att ligga där utan att kliva upp....en övning från E min friskgymnast....för att känna om jag har någon energi som kan lagras på + kontot då jag vaknar och är vaken så tidigt....eller om det bara innebär minustid....

det kanske beror på hur man tänker om det tidiga uppvaknadet....om man tänker att fan vad tidigt jag vaknar och att man helst velat somna om och ligger och stressar sig över det, så då hamnar man troligtvis väldigt mycket i  minuskontot....

men si...den tanken hade jag inte....jag låg och njöt av solens första strålar som silade sig in i rummet, kände kroppens livssignaler och låg där stilla och funderade och troligen slumrade jag också om en stund.....för sen ringde klockan så intensivt så den kunde ingen missa....även om Mojens armar somnat så han inte kunde stänga den på en stund....lite kul såg det allt ut...haha...ursäkta älskling....

solen skiner från en klar himmel idag och jag har bestämt att kl 1 går jag hem idag....ska ta kameran med mig idag känns det som och stanna en stund o fotografera på vägen hem...för sen väntar tvätt idag....hade velat plocka hallon....men i ibland får man släppa saker....även om man inte älskar dem.....

1 kommentar:

Vida sa...

Haha..... jag ser Mojen framför mig famlande efter klockan. Tack för den bilden!!