"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 18 juli 2010

önskelista för min 50 årsdag

pratade med sessa nr 2 idag och hon ville att jag skulle berätta vad jag ville ha i 50 årspresent....

ja...det blev ju lätt tänkte jag...behöver ju ett presentkort på Byggmax tex....men så diskuterade jag saken med Mojen som tyckte att nä...det var då det sämsta förslag han hört...skulle jag titta på brädorna och tycka att det var min 50 års present?? ja...han har rätt....

så...

Önskesaker är följande

En Ernst Kirchsteigert till  min stuga att förverkliga mina drömmar ;0)....nå...har ju en älskling om inte annat....så...mer praktiskt då....till min kamera Nikon D 5000, vill jag ha ett macro objektiv till kameran, och eftersom det är dyrt vore det kanon med presentkort på expert/ net on net till exempel för att också kunna inhandla lite annat där som jag kan ha nytta av som....en fotoryggsäck.

det finns en lite behändig ryggsäck på Claes Ohlson att ha med sig när man inte ska ha så mycket med, men kanske en större är att föredra, har lite svårt att bestämma mig för vilken jag vill ha. Får lägga upp en bild då jag hittat den.

Blixt, minneskort och extra batteri till den behöver jag också, samt en bok i Adobe Photoshop 7.0 vore också kanonbra att få så jag kan lära mej mer om mitt program jag har.....

MEN önskar mig också små upplevelser i livet med de jag tycker om....En dag till häst med picknic vore väl helt underbart :0) eller en middag med goda vänner, picknik på en filt vid havet, ja....allt som kommer mig tillhands den här dagen ska jag ta emot med glädje.....En present är att de som vill uppvakta kommer :0)
Kan inte komma på mer saker just nu, och det här var det som står högst på listan, har ju redan fått ett kanonfint objektiv i förskott :0).....

1 kommentar:

Nina sa...

Jahupp... ska tänka lite.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!