"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 20 juli 2010

vad kan man önska sig mer?

till 50 årsdagen?
Jo, presentkort på Smycka....ifall jag vill ha något av det som finns där en dag....har ju lite svårt att bestämma mej jag....

Så kom jag på en trist present, men kanske nödvändig om jag ska köra motorsågen...ett par motorsågsbyxor....behöver jag också...nån gång.

Behandlingar för kropp och själ är också något man kan njuta av, fötterna behöver pysslas om någon gång emellanåt...sånt jag inte unnar mej....

ja...kommer kanske på något mer om jag får fundera vidare...svårt att få plats med ett växthus på balkongen :0)....

nu ska jag vidare till E och få en stunds friskgymnastik...tjingeling

1 kommentar:

Vida sa...

Härligt att du också praktiserar friskgymnastik!! Hoppas du får allt det du nånsin önskat..

Kramar från Liv