"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 28 juli 2010

har skickat

brevet till vc idag, och japp...sen gick jag tidigt i dag från jobbet, det var så fint väder och tog kameran med mig ju för att eventuellt stanna på vägen från jobbet....men det blev en del fotande innan jag gick in på jobbet istället.....och sen for jag hem för det var så varmt och när jag kom ut på balkongen satt där 2 nässelfjärilar i min blommande mynta....japp...fram med kameran och sen blev det ca 400 kort på de stackarna :0) och en flög in här hos oss i kväll och somnade på väggen ovanför tvn....haha...tufft att vara fotomodell kanske?

det märks att jag håller på att tagga ner för semestern och smet förbi tygaffären idag och köpte ett klänningsmönster....har hittat ett linnetyg som jag ska sy mej en klänning av till hösten....:0) känner en viss lust att ta fram maskinen igen......och det finns så otroligt mycket fina linnetyger på en affär som jag brukar gå förbi då jag går till E i Falun....

har lite tyg kvar på landet också som jag ska inventera under semestern tänkte jag....så får vi se om jag hittar något skoj.....jag verkligen längtar till semestern nu....ska bli såå skönt...och mitt huvud har nog redan börjat koppla av eftersom jag har en fruktansvärd huvudvärk i dag....


här är en av bilderna idag....de flesta försvann pga att det blev skakoskärpa och dåligt ljus...man lär sig :0) och träning ger färdighet.....













"Dagens visdomsord"


Framgången är din! Det du tror på lyckas du med...
Resurserna har du, förmågan och kraften
- Segra!

2 kommentarer:

Vida sa...

fantastisk bild!!

Elisabeth sa...

Vilken oändligt vacker bild!! Jag skulle önska att mina små fotografier på bloggen kunde vara åteminstone liiiite av din klass!!

Du skulle väl lätt kunna arbeta som proffsfotograf? Men visst skulle du ha en utställning snart? Då MÅSTE du skriva om den...

Varm fredagskram från en trött en...