"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 8 juli 2010

Lite stil ändå

Måste jag säga att jag har färgmässigt på bloggen :0) upptäckte att fotot är också färgmässigt samstämmande med det ceris/lila/ rosa och svarta  utseendet :0) mee...like och ja, inför min stundande 50 årsdag så fick jag ett brev från den lokala tidningen om min födelsedag...mm...har inte bestämt mej än för inslag eller inte...när jag fyllde 40 hade jag en halv sida i en tidning om min födelsedag....roligt att ha kvar så...why not...har ju hänt mycket på 10 år i mitt liv faktiskt....roliga saker, tråkiga saker, mindre bra saker och mycket bra saker....livet har utvecklats rejält från den dagen jag föddes 49 cm lång ca 3 kg tung....kl 08.05 ...på 50 år har jag förlängt mej med många cm....och många kilon av de fjuttiga 3 som jag föddes med....

stolt bär jag min numera mig själv fram genom livet....förhoppningsvis många år till och undrar och funderar lite på hur mina nästa 10 år blir...spännande....vilka intressanta livstankar och erfarenheter jag kan inhämta på vägen....

ja livet är till för att njutas och fantastiskt är det att jag äntligen kommit dit i mitt liv efter en lång resa inombords....till en punkt i tillvaron där jag känner mig precis så tillfreds med livet som man
ska göra.......at last....

friden är här!

"Det är En ros utsprungen"

1 kommentar:

Lena sa...

Jag har också börjat få diverse "gratulationer" från tidningen och olika partyfixare, men jag tänker fly från allting. Är definitivt inte en som tycker om att stå i centrum...
Sen har jag ju en dotter som fyller 18 samma dag, men vi har lyckats komma överens om ett coolt ställe att fira 18 + 50 årsdag på ;-)

KRAM på dig!!