"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 29 juli 2010

Vad det vräkte ner

idag från skyn, och ja...tänkte att om det får rusa av sig nu blir det kanske fint sen...nu när jag börjar min semester....i morgon kl 1 är det färdigjobbat....och sen blir det släktträff i Älvdalen och så påbörjar vi resan uppöver på söndag....ska bli skönt att få koppla av nu.....njuta av dagen som kommer och livet på landet...förhoppningsvis frös myggen och knotten härom natten....

blev bjuden på lunch idag av en kollega som är inne och jobbar över sommaren...hon och jag umgås privat också...så det har varit roligt att få ha henne på jobbet nu....hon fick dela min lunch häromdagen, så fick tillbaks idag... och så fick vi också tårta idag, när en kollega slutar sin tjänst hos oss....för att ta nya utmaningar i sin famn....

ja...det händer inte mkt på jobbet...mer än att vi lilla skara som är där jobbar.....och sen idag gick jag förbi hos guldsmeden i huset och hämtade mina örhängen som de putsat upp till födelsedagen :0).....har lämnat en ring som mamma har där också...tycker det är synd att den bara ligger...slank också förbi Hemtex och där hade dom halva reapriset på ett par gardiner som hängde med hem...tänkte ev till stugan...men vi får se...kan bli i lägenheten också....107 kr tyckte jag var helt ok....kikade in och köpte färg till håret också....så nu har jag en slinga bak i huvudet...haha...det är den som syns bäst...tur att jag inte ser den...haha....tänk hur det kan bli.... L var också här och hämtade nycklar för hon ska ju vattna....och ta hand om mina växter ute på balkongen när vi är på semester...

det är inte så mycket mer som händer...Mojen och jag fikade på Gammelgården idag...har länge tänkt gå dit och idag blev det av, de stänger ju cafet i aug och då är vi borta....sen var vi och åt lite mat på Fortuna idag...

nu hade jag tänkt titta på Ernst...men det är ingen Ernst idag...trist nog...så det får bli mitt i Naturen istället....kanske borde jag packa?? Jo, det borde jag....ta hand om er....

2 kommentarer:

Lena sa...

Härligt att du "äntligen" kommit fram till semestern!!! :)
Vi har drygt 2 vecor kvar, älskar att ha semester i augusti, så mysig månad! ;)
Lämnade du in några bilder?
Kram & njut!!!! /Lena

Maria sa...

Ha en riktigt underbar semester.