"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 24 juli 2010

drömmar igen

inatt drömde jag om att det var väldigt stökigt i stugan, det var jobbigt med många som försökte på olika sätt inkräkta på min mark och mitt liv i stugan, och rätt som det var så kom min mamma gående med N som också bott där förut i byn, men som har varit borta i många år....hon dog 94....och det var inte förräns i eftermiddag /kväll som jag reflekterade över just det faktum att hon kom och gick med N...

ringde mamma i morse och hörde direkt att det inte var ok, men mamma kände inte ngt så dom skulle åka till stugan, men jag bad att hon skulle ringa mej när dom kom hem....och så gjorde hon och sa att hon var inte speciellt pigg....och då sa jag till henne att hon fick ringa sjukvården om hon kände sig sämre....en halvtimme senare ringde hon och berättade att hon ringt och de hade skickat en ambulans för att hon skulle åka in....

ja...vet inte ännu hur det går för mamsen, men jag har iaf haft modet och säga det som jag aldrig sagt för....att jag älskar henne...hur det än går så vet hon det iaf....och jag kan inte göra något mer just nu...är glad att hon åkt in iaf....så hon får rätt vård om det blir värre....

livet förändrats fort.....

Inga kommentarer: