"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 25 juli 2010

en skön morgon

när mamma ringde och berättade att det var okej med henne, förutom vatten i benen och var bättre nu ändå...hon hade fått bra vård och läkaren var väldigt trevlig. Skönt att höra för mig att det är så....

sen åt vi frukost vid tvn och såg en film.....regnet hänger tungt utanför och vi ska ta en dag i lugnets tecken idag...och ja, vi får sysselsätta oss med lite avkopplande verksamhet....vad får dagen utvisa....

sköna dagar att inte ha något måste....och om 5 dagar är det semester i 4 veckor! Skööönt...


och så säger vi grattis idag till barnens Farfar som fyller 80 år idag!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Du har mycket omkring dig, min vän... förstår din oro. Förstår att du gläds med varje litet okay från din mamma... och jag hoppas verkligen att det stannar där. Att det får vara så "okay" som det bara kan bli.

Varm kram... och var rädd om ögat ditt!!