"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 12 juli 2010

uha vilken dag

började med illamående i morse och sen urtrött på jobbet och det slutade med att jag tog flex och slängde mej på soffan när jag kom hem, totalt död....mådde jätte konstigt hjärtklappning, ont i kroppen, orkeslös och urtrött....tog länge innan jag orkade upp igen...men sen så piggade jag på mej en stund igen och vi for till J & M för att äta korv och bada om vi ville....Mojen badade, jag avstod för kanske är det uvi på g igen eftersom jag mår så här...eller så är det efterslag efter helgens arbete....har ont i lederna i fingrarna också och fotlederna är också onda... törstig är jag också hela tiden, och tycker maten och det mesta jag äter är smaklöst nu för tiden...eller för starkt eller för salt....eller inte smakar nått... trist men kan ju bero på medicinen för rls...så hem igen och slängde mig i soffan för att titta på Engelska trädgårdar...och höll på att somna igen....jaja...det ger sig väl får man hoppas...men inte är det speciellt kul inte...

hoppas ni har det bättre i värmen än jag...vi hörs!

1 kommentar:

Lena sa...

Kanske värmeslag på gång? ;)
Varmt har vi minsan! men jag klagar inte, tids nog får vi vinter & 25 minus igen ;)
Hoppas du piggnar i dej! låter lite jobbigt...
Kvällskram! /Lena