"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 23 juli 2010

i natt

har jag varit i andras liv och rusterat om, i liv som jag inte har något med att göra, i tankar som inte jag kan påverka, i saker som ligger utanför mig, men saker som berört mig för längesen, och kanske fortfarande berör mej, saker jag inte kan acceptera att det har hänt, eller att jag inte kan påverka längre...

mitt i allt så träffade jag Ernst K....och han lovade att hjälpa mig i stugan...hoppas det är en riktig dröm som blir sann.....

nå...livet går bra utan honom så.....tänker att det löser sig med det mesta, bara man har tillit till att det gör det...att man lyssnar mer till sin inre känsla att inte rusa iväg och där har jag bestämt mej för att jag ska inte rusa iväg i min ensamhet där båda parter ska ha beslutande rätt......jag vägrar att vara ensam i tvåsamhet...

det bestämde jag mig för kl kvart över 4 i morse....
nu ska jag fika...tjingeling

1 kommentar:

Stina sa...

Hoppas att du får en bra helg du gumman min. Drömma kan man ju. Ibland vill man att de ska vara sanna de där drömmarna när man vaknar och ibland är man blöt som en sjö av skräck.
Kramis