"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 13 juli 2010

Himlens vrede

Öppnade sig idag när jag slutade jobbet, och kikade in och köpte en ryggsäck till Mojen, och 2 kort till mina kollegor som blir 50 i morgon....även min pappa fyller år i morgon, men glömde bort kortet till honom, så får väl vara...han brukar inte komma ihåg mej heller så det så..

när jag kom hem såg det ut som orkanden dragit ut all jord på balkongen...men det var nog bara skit från hängrännor och tak...tyvärr är det blött så det går ju inte göra mycket åt....just nu iaf....

så blev det ytterligare regn då vi åkte och plockade jordgubbar på självplocken tog en halvtimme knappt att få ihop 6 kg som nu är färdigrensade och ligger i både kyl och frys för framtiden....i morgon blir det pannkaka och jordgubbar...mmmmums....vi var ute och åt pizza idag som omväxling...det var iaf gott...och lite jordgubbar har det också gått ner idag...lyx att få äta färska gubbar....det är sommar och även om himlens vrede drabbade oss i form av åska och blixtar och dunder så vi nästan lyfte från stolen är det skönt att det blir lite lättare luft....så kanske vi kan få sova lite bättre i natt....

önskar alla en skön morgondag...själv ska jag till optikern i morgon för att kolla mina torra ögon...ska också minska min dos av medicin tror jag för jag blir så trött av den högre dosen, så ska gå tillbaks ett steg...får vi se om det blir bättre.....

1 kommentar:

Lena sa...

He he.. fick både åska & regn vi åxå, men inte ett dugg svalare ute för det! :(
Så det blir ytterligare en natt att simma bort ;)
Plockade så mycket gubbar förra året så jag har lite kvar i frysen, men ska fylla på lagret jag åxå ;) mums... :)
Kram i natten! /Lena