"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 7 juli 2010

Dagens visdomsord

"Du har en härlig intuition, lyssna till den, engagera dig i det som du vill göra, samarbeta men var handledaren och skapa bättre förutsättningar med det du har som livsmål just nu. Din styrka är att du ser både svart och vitt och finner balansen...- Lyssna till din intuition... "

kan vara därför jag har ordnat en del praktiska saker också idag i mitt liv...sånt som är tungt och jobbigt för många att göra, men som bör göras inann den dagen man är borta...livet är inte för evigt även om vi alla vill leva så länge vi kan...därför är jag praktiskt i det avseendet, allt ska vara ordnat ifall....sen kan jag inte göra mer än så...

ja jag är nöjd med den delen av dagen med :0)glad att jag orkade ta itu med det just idag.....

Inga kommentarer: