"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 26 juli 2010

Det är regn idag också

och jag ska straxt avsluta min arbetsdag, och åka och hämta foton jag beställt inför utställningen jag ska vara med på i Borlänge, ska bli kul att se om korten blev bra, eller om jag måste göra om.....

igår satt jag och försökte sortera in alla mina kort från en hårdisk till en annan, men blev inte klar, kanske var det därför jag hade så himla ont i mitt öga i natt...vaknade 4 av att ögat kändes som någon stack en nål i det...som en smäll....och sen rann det och gjorde fruktansvärt ont i ögat ca 15 min....jag droppade i lite droppar för att få igång tårarna så skavet och det värsta skulle gå bort.....´

vi får se vad som händer, droppar i mina droppar....så länge....ska bli skönt med semester känner jag också...att få göra annat än att sitta stilla och titta på en skärm :0) vilket jag gjorde i går oxå med foton...haha...nå...kan ju bli lite annat att vara ledig och njuta av luften och vinden vid vattnet istället....och gå med kameran och fotografera i blomsterlandet på landet.....

se om hallonen vuxit sig stora, och om blåbären vill visa sig....ja...det finns massor att ta i om man vill röra sig....både ute och inne så det så!

sköt om er....vi hörs!

Inga kommentarer: