"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 15 juli 2010

en hangup

har jag allt kvar sen optikerbesöket igår...det var optikerns eviga tjatande om omega 3 med linfröolje kapslar som dom hade hos sig i affären, som skulle ge mina tårkanaler nytt liv.....ååå vad jag hatar folk som ska pracka på mej något som jag vill ta ställning till själv....vilka belägg har man för att det verkligen är rätt för mina ögon, att det ska hjälpa? 3 tabletter om dagen och kostnad??? Näpp...jag tänker inhandla mig en vanlig linfröolja på hälsokost jag..det har jag ätit förr, smakar vidrigt men hjälper det så hjälper det...billigare är det iaf än 3 kapslar av något jag ska köpa hos optikern tror jag nog....ca 150 kronor för 250 ml tror jag nog oljan kostar och det kan jag ta....

att ha progressiva glasögon är också något som jag inte tänker skaffa mej just nu, tycker det är helt ok med nuvarande glas och hantering.....tröttnar jag så får jag ta det då....inte nu iaf...

ja..nu ska jag sluta irritera mej på människan som hela tiden pratade om omega3 kapslarna hos optikern....tjingeling

1 kommentar:

Vida sa...

ett litet tips är linfröoljan som är blandad med raps tror jag och smaksatt med citron.. zetas är märket och den är jättegod som smaksättare och dressing på sallader.. jag är tom beroende...