"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 17 juli 2010

De är inte värda det

tog bort mina inlägg om mina utfrysande kollegor de är inte värda den uppmärksamheten kände jag idag...så...gårkvällens aktivitet var först en sväng till sportfältet och kollade tjejfotboll....och sen ner till stan och åt mat på Coco Thai...mumsigt....sen hem och tog ett glas vin och en öl på en härlig balkong, tittade på solen som gick ned på trädtopparna och såg molnens ulliga tussar fara förbi....en fredagskväll i lugnets tecken....mys kallas det....

idag skiner solen så att man flöt in till soffan från frukosten på balkongen....jag blir hemma idag och vilar och har det lite gott medans guben drar till Sportfältet för att se finaler i fotboll.....japp...man kan dela på sig en dag som detta....jag gillar att se sonen spela men där går gränsen....

bra att vi har lite olika intressen också för annars vore det trist.....

önskar er en fantastiskt bra dag där ute!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Vadå utfrysande kollegor??? Är det någon som du vill att jag ska komma och "slå på truta"?

Vi lämnar de dumma därhän... det är deras förlust om de inte vill ha vår vänskap!!


Å kram igen då...