"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 5 februari 2010

vad litet

vårt badrum såg ut helt plötsligt....där var tomt och öde förutom en del betong....och det såg pjuttigt ut...vårt fina stora badrum...haha...nå..så stort har det väl aldrig varit men nu såg det ännu mindre ut....badkaret får förhoppningsvis plats, nu när vi får betala rejält för att fixa till elen till karet...

och ja...hela lägenheten såg både sliten och liten ut...haha...tänk vad mycket det gör att det är "polerat" och rent på grejor, för här stod både skivor och bord mm huller om buller...och grått damm överallt...man kan ju undra över vad vi har köpt :0) hahaha..närå det blir så bra så...bara det blir klart och som det ser ut nu så kan det nog inte bli inflytt innan 1 mars iaf...

vi har ännu inte fått någon som ska flytta in här i vår nuvarande bostad...så räknar med att vi blir kvar hela mars innan vi lämnar nycklar och allt....flytten ska gå 6-7 mars och sen har jag ju en veckas semester inplanerat men får se om jag tar hela den veckan eller inte...ska ju på spa 4-5 mars så då blir det inte så mkt gjort direkt...

nä nu önskar jag er en skön fredagskväll....jag är trött...som vanligt kan man säga...

2 kommentarer:

Lena sa...

Trött är jag åxå, ska strax gå & sussa!
Idag blev det överexponering så det sjöng om det! *skratt* men jag fick några aha upplevelser där i skogen åxå! ;-)
Kram & fin lördag! /Lena

Nina sa...

Funderar också på flyttning. Och suckar då jag tänker på flyttkartonger. Ack ja. Men flyttkartonger är övergående besvär.

Hoppas lägenheten blir jättefin igen!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!