"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 23 februari 2010

Tisdag

börjar känna mej förvirrad över dagarna för det känns som om det är onsdag idag. Klev upp tidigt för att skjutsa lillsessan till tågstationen, vi chansade på att det skulle fungera :0) och japp, det gick vägen ända till Linkan 1,5 timme försenad, inställt tåg, men det är ändå bra att hon är hemme igen...

jag har städat badrum idag och fixat och donat med trådbackar. Blev jättebra tycker jag...avslutade med att bryta sönder ett lock...tyvärr...nå...sen åt jag lunch med mammas särbo och efter det tog vi och for till mamma...under tiden ringde arbetsterapeuten och ville göra hembesök när mamma var hemma!??? näe sa jag det kan vi inte acceptera så slutade med att det blir besök på fredag kl 10 för att se hur det ser ut med sängen. Utifrån det jag sett av mamma nu blir det ingen sjukhussäng...utan får nog beställa på Mio möbler, så får vi hålla tummarna för att den finns tillgänglig tills hon kommer hem....och någon finns här och kan ta emot dem för att få sängen på plats.

lilleman är fortfarande dålig men på bättringsvägen, vilket är skönt, hoppas bara att han inte smittat andra....

nu är det sovdags, för i morgon är en ny dag...kändes tomt utan mina barn helt plötsligt....men det är det som är livet....

sköt om er...

Inga kommentarer: