"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 2 februari 2010

skönt

vilket väder det var idag, jag tog mig först en promenad till sjukgymnasten och sen tillbaks till jobbet, sen vidare till min frissa och klippte av mig lite mer hår...skönt för nu liknar jag mer den Wii figur jag har hemma...:0) haha...jag lyssnade på ett intressant program på vägen dit om hårfärgning, att det är så allergiframkallande....inte briii...men nå..jag får ta det lite lugnt med mina toningar och färgningar kanske...har ju sett viss tendens till eksem av mitt färgbalsam....och hos frissan träffade jag åxå hennes syrra...den sista i Mojens släkt som jag inte träffat förut :0) det var kul, för nu har jag mött de flesta nära i familjen iaf...

solen lyste och det var härligt väder och jag kände mig glad för att det var så skönt ute, och hade gärna avslutat min arbetsdag då...men köpte mig en räksallad till lunchen och nu skyndade jag mig att hämta en kopp kaffe...har lunchkoma :0)....

och djävl...ont i fingret...som jag knappt kan böja och som ömmar otroligt i leden...och inte har jag gjort något speciellt heller vad jag vet...äsch det går väl över...

nu ska jag arbeta vidare...och i kväll är det viktkväll igen....ärligt funderar jag på om jag ska fortsätta med att kämpa i motvind så länge till....hormonerna gör att jag har vätska i kroppen och det känns lite tungt att inte gå ner mer än ngt hg åt gången...nå...det var en tanke...kunde ju använda de pengarna till att köpa mej ett macro??? ;0) mee like....

tjingeling vi hörs..

Inga kommentarer: