"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 5 februari 2010

Äntligen fredag

och helg snart...ska bli fantastiskt skönt må jag säga....är trött som en gnu som dottern säger....nåväl, igår han jag inte vila så mkt för det var någon hemma före mig...och sen matlagning, ner till S och fika, fotokursen och sen hade jag nackont...la mej på spikmattan och halvslumrade och hade svårt att sova sen....vred mig länge där...i sängen efter 23...nå...i morgon ska jag sussa till minst halv 9 ;0) haha...

idag ska jag åka från jobbet lite tidigare...blir bussen som går kl 14...för att vara i lägenheten och titta på hur vi kan tänkas lösa det med el och vatten i förberedelser för badkaret....jag hittade ju ett som var billigare och som heter Mälaren perfekt bad för oss...och idag ska jag mäta upp där hur tight det blir egentligen....

spännande spännande är det....packar gör vi i helgen och går bort på middag på lördag till M & G...spännande :0)....det rör sig...här i dalom...

Sköt om er...och njut av dagen....

2 kommentarer:

www.livskrafter.blogspot.com sa...

Och ha en helt fantastisk helg min vän
kram
Emma

Vida sa...

Jag ligger lite efter med läsandet men jag hoppas du har en toppenskön helg!

Kramar