"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 7 februari 2010

Söndag

det blev en promenad ut till Gammelgården, och sen vidare upp till Forssa dit vi ska flytta, det var bitande kallt ute fast det såg ut att vara så fint...vi åt middag på Luna, Tournedos och ädelostsås...den största tournedos jag sett, och den segaste oxå....nå..nästäppan gjorde väl sitt till det också att jag inte tyckte att maten smakade alls så som jag velat....

en uppfriskande tur iaf sen däckade jag i soffan och sussade så gott en stund, sen spelade vi lite Wii igen..kör Mariocart....sen har jag rensat lite i tidningar och urklipp och konstaterat att jag ska inte spara en massa tidningar som Må Bra längre....så de saker jag vill ha kvar, spar jag urklippen till och sen är det nytt som gäller :0).....nya tankar och ideér tänkte jag

nu ska jag gå och sussa igen, får vi se hur morgondagen blir för pigg kan jag inte påstå att jag är just nu....

sov gott världen...i morgon är en ny dag....

Inga kommentarer: