"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 10 februari 2010

host dag

är det idag, så det följer den ordinarie förkylningssvängen vilket innebär att jag förhoppningsvis är frisk till helgen...det är bra att ha alla mediciner och vet hur man ska självhjälpa sig när faserna avlöser varandra. Har ställt in tvätten i kväll eftersom 3 trappor upp och ner blir för mkt och Mojen ska på hockey i kväll, och turligt nog fanns en ny tid på lördag och då räknar jag med att vara piggare :0). Medicinen för bältrosen börjar ge effekt för det har krympt ihop där bak känns det som och inga nya utslag har visat sig...

det känns hoppfullt...har också sålt vårt kylskåp och frysen idag...dit vi ska behöver vi ju inte de sakerna och ska bli skönt att få undan de grejorna inför flytten också...jag sålde dom nog lite billigt, men bättre det än att släpa runt dem...och ser man till att vi fick frysen gratis så har vi inte förlorat så mkt på kylskåpet då :0)...man får vinkla saker emellanåt...haha...och i morgon hämtas grejorna...han ville komma direkt men jag var inte förberedd på det och var tvungen att städa och frosta ur först...lite segt men jaja..nu är det fixat av sej själv nästan iaf ;0)...

i morgon är det sista fotokurskvällen och jag kommer inte att vara där...avstår pga läget, men längtar tills vårens fortsättningskurs börjar igen...då är det fokus på naturen och det ser jag fram emot :0).....får ta och lära mej kameran tills dess...har varit lite dåligt fokus nu ett tag...

nu ska jag fortsätta att njuta av kvällen....hoppas ni också gör detsamma

2 kommentarer:

Nina sa...

Du är skojig du...

"har varit lite dåligt fokus nu ett tag"

i samma andetag som du berättar om kameran. Det var kul, tyckte jag.

Krya på dig! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Di sa...

haha nina :) ibland är jag riktigt kul ;) kram