"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 3 februari 2010

det blir inte alltid som man tänkt sig

idag ringde vår hantverkare och sa att det gick inte alls att göra det som jag tänkte...dusch där tvättmaskinen står...så då får det väl bli som det är..tvättmaskinen står kvar och skåpet med hoppas jag iaf....däremot går det ju att ha en duschkabin som modellen Sonja eller Eva? Här är  badkaret jag gärna vill ha hos mig eller så kan man ha en sån här dusch mer som bastu, kan man sitta kvar om det ringer oxå ;0) och bra när man är gammal kanske?

Ja drömma kan man göra och idag drömde jag om sol och värme....är lagom trött på det vita som singlar ner fortfarande....nepp...vår vill jag ha nu....fågelkvitter och sol som värmer :0)
så här ser badrummet ut nu...

























Dusch väggarna ska bort och där ska badkaret stå så småningom :0) och nytt kakel och ny matta kommer och en annan suprice....ni får se när det är klart :0)....

En glad över raskning var att mamma skickat en namnsdagspresent i dag :0) fick paket mee like ;0) och ni får se den så småningom...

Nu har jag tittat på Trainspoting en stund....lite sjuk är den och helt plötsligt såg jag en person ur Gray´s här...väldigt olik sig...

nepp nu är det dags för sängen igen....ha en bra torsdag!

1 kommentar:

Lena sa...

-Vem vill inte ha vår, sol & fågelkvitter?
-Jaaaaag i alla fall!!!!! *ler*
Syns i morrn! Nattkramen! /Lena