"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 15 februari 2010

Så fantastiskt

det var i morse när jag satt på bussen och blickade ut över gryningsljuset, dimmorna som dansade vilt ute på vinterlandet....det är fantastiska bilder för ett öga en måndagsmorgon på väg till jobbet igen.....

silverglitter regnade ner på mig då jag klev av bussen, det singlade sakta ner som strössel från himlen...gnistrande i morgonljuset gick jag mot en ny vacker dag och jag tänker att jag är lyckligt lottad som har mitt arbete att gå till, jag har ett hem och någon att gå hem till, jag har ett rikt liv......
så fantastiskt vackert det kan vara en måndag i februari 2010....

Önskar er alla en lika underbar måndag!

Dagens visdomsord "Du är i harmoni, glädje, balans i relationer, gemensamhet, omtanke. Nya relationer har allt med sig för att förverkligas. - Tillmötesgående! "....

2 kommentarer:

Lena sa...

Önskar dej en härlig dag!!!!!!!!!!
Kram! /Lena

Vida sa...

Du skriver så vackert så hjärtat öppnas och ögonen tåras. Tack för det!