"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 4 februari 2010

å andra sidan kan man tänka om

när det inte blir som man tänkt sig...drömde i natt att jag cyklade till vårdcentralen dit jag skulle på morgonen och ta prov....det var så skönt. barmark och helt okej....tills jag tittade ut och insåg att det faktiskt var vinter, och det pep till i telefonen...min goa chef smsade om att jag inte skulle ta bilen, eftersom det var kaos på vägen mot jobbet...snällt och omtänksamt att hon vill att personalen kommer hela till arbetet...smsade att jag skulle ta bussen, och klädde på mig och promenerade snällt ner till vårdcentralen...där tog man 4 rör med blod tror jag minst iaf...för alla prover man ska se att de är okej. Bra tycker jag att de kollar av med jämna mellanrum så de vet hur det går med min medicinering :0)

sen skuttade jag upp på en ny buss, har aldrig åkt den förr....och for runt halva Borlänge med andan i halsen...men allt gick smidigt och jag kom till jobbet med rätt buss efter ett byte i Centrum....

frukosten smakade riktigt bra, eftersom jag inte fått ätit något innan proverna var tagna....mest törstig var jag faktiskt...eftersom jag är så täppt i näsan på nätterna så antar jag att jag ska byta kudde...testa en utan dun kanske ;0)....igen...fast...täckerna är ju av dun...så problemet kanske inte är där...svårt att veta...

nå...nu måste jag arbeta också....

hörs..tjingeling

Inga kommentarer: