"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 7 februari 2010

solen lyser och takdropp i näsan

ja, orkde hela kvällen i går tack vare ipren och nässpray, åt middag hos M & G vilket var jättetrevligt tycker jag, och jag var relativt pigg tycker jag ändå....idag är det tätt och rinnigt så har soffläge och tittar på melodifestivalreprisen...hm....nä...ingen som passar mig i första omgången alls....

solen skiner och det ser ut att vara ett fantastiskt väder faktiskt kallt och vi hade ju planerat att åka ut till Runn och titta på skridskoloppet...men verkar inte som det blir så idag...vila i soffan tycker Mojen...och ja kan hända att han har rätt....

vi får se...ha en fin söndag!

1 kommentar:

Lena sa...

Tråkigt med förkylningen!!
Vi har vart både i skogen och på Ösjön & knatat på isen idag, fikat vid Ornäs stugan och myst i solen!!
Gillade heller inte festival låtarna ett dugg, men Salem är så "go" så det var ju bra att han gick vidare i alla fall ;-)
Kram på dej! /Lena