"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 3 februari 2010

brrr

idag blåste det nordanvindar kändes det som , inga jättegrader ute, men isande vind....vi får hoppas att det blir annat till helgen för jag vill ha sol :0) och ett par grader kallt så jag kan fotografera kanske...

känner mej inte speciellt inspirerad för att arbeta, vaknade i morse och undrade varför Mojen skulle kliva upp så tidigt på en lördag?? nå...jag var ju på väg att åka ut på krogen jag...var tillbaks i min födelsestad med en massa okända och ändå hemma...förvirrande dröm faktiskt och ett förvirrat uppvaknande av ett klirr av klockarband som inte alls stämde in med min tidsrymd där i sömnen....

nå...snart är det hemgång, och är så trötter....ska nog läsa läxan till fotokursen i morgon...men har svårt att fokusera på att få in det som står där i mitt lilla huvud just nu...nåväl...kan ju packa ihop en kartong emellanåt för ska gå förbi affären på hemvägen och titta om de har någon kartong igen...ska köpa ost till Liba pizzan vi ska ha till middag i kväll...och en mjölk till älsklingen...

kanske skulle jag ta ut den där draken jag har i köket och dra runt ett varv....börjar på springa råttor på golven nu....

näpp åter till arbetet

ha en skön dag...

1 kommentar:

Chissra sa...

mmm jobbigt med en förvirrande start. hur gick resten av dagen?
Kram