"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 22 februari 2010

tack för mina barn

säger jag, det är skönt att ha dom här nu mitt i kaoset ändå...vi hann med en sväng till mamma igår, sen var det snökaos och annat som gjorde att vi stannade kvar i Hudik allihop..var en sväng och hälsade på barnens farmor som var så glad att se oss, sen en kort sväng till barnens farfar och hem för en pizza och fortsatt röjning hos mamma i sovrummet...

jo just ja..däremellan var jag på akuten i Hudik och fick penicillin för bihålorna....tog ca 25min med undersökning och medicinhämtning och fungerade utmärkt....

har vårdplaneringsmöte idag kl 13 på sjukhuset sen bär det av mot Sundsvall, det är kallt och klart idag...så får se hur det går....jag är iaf ledig resten av veckan, det kändes skönt att ta det beslutet...

tjingeling på er...

2 kommentarer:

Lena sa...

Kikar in och skickar en värmande kram till dej & dina dumma "bihålor" ;-)
Fin dag trots kylan! /Lena

maria sa...

Vad skönt att ha stödet kring dig. Ta hand om dig. Kram