"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 20 februari 2010

en oändlighet

känns denna dag som, vi kom iväg i tid iafall och hann upp till storsessan kom till Hudiksvall, var och åt på en thairestaurang, gott var det tycker jag iaf och var mätt hela dagen...sen for vi till mamma och hälsade på...och hon är rätt pigg, orkar iaf argumentera och säga emot att vi fick inte...hm hur var det hon sa...nått om att inte vi fick skälla på henne eller liknande..nått mer...njae...visa hänsyn till de äldre är väl en sak, men ja...iallafall så har vi städat i all oändlighet...och nu har vi iallfall fått till sängen på plats och jag ligger där just nu...ska försöka sova straxt...men jag känner det som att det här är en oändlighet...ett hav som inte har något slut utan att mamma blir sur över något...men...ja jag kan inte göra något åt det....nu är jag trött trött trött och ska sussa....i morgon far vi vidare till Sundsvall...det blir inget jobb har jag bestämt, jag ska ta de här dagarna till mig och mamma...jobba kan jag göra sen, och så måste jag ju sköta om min bihåleinflammation....och min trötta kropp....det är tröttande just nu....

sov gott...

visst ja...det är planeringsmöte inför hemkomst på måndag också....så bör vara här igen tills dess....hinner nog träffa sonen också en kort sväng kanske i morgon hoppas jag....saknar min Moje....å....

2 kommentarer:

Vida sa...

Stor varm kram och var rädd om dig vännen

Liv

Nina sa...

Kör försiktigt och ta det lugnt över huvud taget med din trötta kropp.

Ha det bäst!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!