"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 28 februari 2010

Spänningen stiger...

i morgon är det 1 mars och vi får se vårt badrum :0) var inte klart med snickerierna och inte städat i lägenheten där de farit fram. A som äger lägenheten ringde i går och undrade hur de tänkt....så förklarade för henne hur det var sagt och ja..hon skulle väl lugna sig och inte ringa och skälla...jag sa att det var ok att inte hallen blev städad utifrån att vi ska få klart med inredning i badrummet i veckan...sen kan det praktiskt vara bra att ha pappret kvar på golvet när vi ska springa ut och in med möblerna....

har varit och köpt min födelsedagspresent idag...en kaffebryggare...fick pengar av mamma i aug och har dragit på det....men nu köpte jag mig en dubbelbryggare för både te och kaffe....:0) mycket nöjd....

så har vi packat lite idag och sen var vi och hälsade på M och J och tjejerna :0)....ja...en skön dag.. och i morgon är det arbetsdag igen och vår första dag med vår egna lägenhet vilket jag sett fram emot....länge....

japp...life is more than ok...

Inga kommentarer: