"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 18 februari 2010

en energisk eftermiddag...

hem från jobbet och ner till svärmor för att tvätta, fick låna hennes tvättstuga för min akut tvättning...eftersom jag ska åka norrut till mamma på lördag, min lillsessa kommer också till mig i morgonkväll för att åka med mig uppåt...älskling får stanna hemma eftersom besöket norrut kan ta hela veckan, och då får han vara ensam och njuta av friden ;0) och kanske sakna mig lite å....

det var skönt att prata med mamma idag, hon är på sjukhuset i Hudiksvall nu så där blir hon ett par dagar och jag får fixa till det hemma så hon kan ta sig in med rollator i sovrummet iaf...trösklarna är ju kvar men ja...vi får se hur det ska lösas, men något så hon kan ta sig fram ordentligt hemma iallafall....

själv är jag väldigt trött, har hemsk huvudvärk i bihålorna...och ja...en ny dag är det i morgon igen...och tack för era om tankar det stöttar just nu! kramar

1 kommentar:

Vida sa...

Skönt att få komma upp till henne. Glöm inte ta hand om dig själv också!

Kramar