"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 17 februari 2010

glömsk...

gick hemmifrån utan min mobiltelefon i morse...usch så tomt det kändes, men orkade inte gå tillbaks hem i snöstormen...för det formligen vräkte ner från himlen av vita härliga blöta flingor igen...sån snö som tar bort den gamla snön....förhoppningsvis iaf....

nå..idag får vi fint besök av vår hösta chef i verksamheten...generaldirektören...hon är trevlig så det ser jag fram emot...sen är det tvätt i kväll...ser jag mindre fram emot...men ser fram emot att det är bland de sista gångerna jag springer i trappen upp och ner för att tvätta i vår gamla tvättstuga...får hoppas min huvudvärk ger sig...eller inte huvudvärk heller..mer en dunkande känsla i bakhuvudet och som blir väldigt jobbig när jag gör ngt ansträngande....nå...slutgnällt om det...

ha en fin onsdag!

2 kommentarer:

Lena sa...

Snö snö snö.. och mer ska vi få!...
Hoppas de där i huvudet försvinner fort som kattsingen!
Kram och fin onsdags eftermiddag & kväll! /Lena

Nina sa...

Ja, usch och fy vad snön kan vräka ned. Ta hand om dig så du inte blir sjuk.

Kraaaaaam!