"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 18 februari 2010

Allt lungt

med mamma för tillfället, natten har varit lugn även för mig, när jag äntligen somnade så sov jag hela natten faktiskt även om det bara varit 5,5 timme... det har jag inte gjort på väldigt länge...vilket innebär att jag varit trygg i min förvissning om att allt är okej...

just nu är jag tillbaks i arbetet men ringde förståss till HIA och hörde hur natten gått, och sen får vi höra vid 10 tiden om hon får åka till Hudik igen..

vilken tur att jag har förstående kollegor och chef, att jag har möjlighet att arbeta i Sundsvall om jag behöver utifrån situationen, det är ändå bara en timme emellan städerna så det går rätt fort att blåsa ner med bilen om man vill besöka mamma, beror förståss på hur länge hon blir kvar också på sjukhuset osv....Det är inget vi vet idag...men som sagt, en dag i taget....

tack alla för omtankarna det känns bra med all kraft som jag får av er.

4 kommentarer:

Annika sa...

Men näää, hoppas verkligen din lilla mamma slipper ligga för länge på sjukhuset utan piggna till fort och få komma hem.

Skönt att du klarade av att sova ett par timmar ordentligt iaf.

Kram

Iggepop sa...

Det känns i mig att läsa vad du går i genom... Ta det lugnt och andas i mellanåt, hämta kraft! Lycka till Di... varma kramar!

Anonym sa...

Så skönt att läget är bättre!!! Tänker på er! Kram

Anonym sa...

usch gumman, läste vad som hänt. hoppas att din mamma blir bra och hoppas att du mår okej trots allt.
kram