"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 1 februari 2010

upptrappning

idag har jag börjat med 6 timmars arbetsdag...vilket innebär att jag "bara" är sjukskriven 25% nu från idag. Det gick rätt bra att arbeta tycker jag, och försökte att inte stressa mig över arbetet och tog mina pauser som jag skulle. Kände mig nöjd även om jag hade jäkligt ont i huvudet och kroppen idag..vädret var väl inte det bästa när jag for i morse, det kom rejält med snö i natt och har snöat av och till under dagen...

känner mej lite trött, ont i knoppen och halvförkyld och det är lite tungt med astman...ventilationen på arbetet är inte alls vad den ska vara...och inte hemma heller så det ska bli så skönt att flytta....

det kommer en och ska titta på lägenheten i morgon och nu har vi ju börjat att packa...så vi får se hur det blir...är lite oroligt att inte veta när var och hur....

nu är det dags att sova om jag ska orka  natti natt och sköt om er!

1 kommentar: