"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 3 januari 2010

å vad jag

längtar till flytten till vår nya lägenhet. Vi var på middag hos L & M och åt jättegod mat och mycket gott godis...Mojen fick vin och whiskey och sen hade H & S bjudit hem oss på en trevlig stund i deras nya lägenhet, vilken var jättefin, vi hade ju sett den orenoverad och nu var den nästan klar...ljus tuff och hemtrevlig...gillade deras nya soffa :0)...den såg ut som den här i skinnet och sömmarna men var en större modell än den här. De har också en öppen spis och även om den inte fungerar så var det hemtrevligt med ljus i den och gav karaktär till hela rummet :o)...

deras lägenhet är större än vår och har ett matrum  i anslutning till vardagsrummet vilket också ger en rymd till lägenheten. Precis så som det gör med köket och vardagsrummet i anslutning hos oss....mm..ska bli så skönt att flytta :0) även om fläkten fungerar nu hos oss...

nå...nu är det dags för att titta på film igen....sköt om er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar också när det är öppet mellan kök och vardagsrum. Så har jag det i min lägenhet.

SKöt om dej - kram!

Nina sa...

Lite lagom öppet är alltid bra, bara det går att stänga till sovrummen.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam!