"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 12 januari 2010

Fridsamt

är det att få gå till sjukgymnasten, han är en plåga, men en bra plåga ;0) och att han vill jobba vidare med mig det är jag tacksam för, han ska hjälpa mig att hjälpa mej själv igenom mina "teaterföreställningar" på nätterna....vilket kan vara både dröm och verkligheter....

han väcker lite nya tankar och medvetenhet om hur jag behandlar min kropp....och framförallt så hur vi ska åtgärda det som händer....det är bra, mycket bra...

3 kommentarer:

Lena sa...

Ja men visst är de så!
Hur klok man än tycker sej vara, är de fantastiskt ibland med reflektioner genom andra!! ;-)
Kram kram så ses vi snart! /Lena

Anonym sa...

Snygg blogg!

Vida sa...

Där har du verkligen hittat rätt.. är så glad för din skull och för att du har modet att arbeta med dig själv. Ibland är det lättare att låta bli!!

Kramar