"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 12 januari 2010

dags

för ett sjukgymnastbesök idag, det var 3 veckor sen nu, och det känns länge sen, men tror det varit bra att få landa hem lite i allt jobb vi gjort under hösten han och jag. Jag känner mer vad jag behöver få i från honom nu, och ska prata med honom om det idag.

måste bena ut vart han ska jobba och var min samtalskontakt och jag ska jobba med för att få mig tillbaks till arbetet på heltid igen. I natt har jag inte sovit så många timmar, har varit uppe och skrotat mest...och legat vaken med huvudet helklart i mina tankar....

om man kan tänka sig en bubbla så pågår där en dialog hela tiden, en teaterpjäs som aldrig tar slut, byter bara scen....och skådespelare...väldigt frustrerande...och svårt att koppla bort....det ska jag träna på...att sluta spela upp dessa teaterscener på nätterna.....

för det är inga grubblerier, det är teater...ren och skär teater...med skådespelare ur livet, men med helt orealistiska föreställningar i mitt huvud....mitt huvud behöver sömn och vila...det behöver inte alls vara aktivt på natten...så det så....

nu är det ut i kylan som gäller igen....vi hörs!

1 kommentar:

Nina sa...

Det där med "teatern" känner jag igen. Inte bra. Det måste man sluta med. Och istället börja sova på natten.

Ta hand om dig, Stumpan!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!