"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 29 januari 2010

Diana dagen :)

och jag har nästan namnsdag idag....vilket älsklingen faktiskt var den enda som kom ihåg tills jag påminde på Facebook och MSN...haha...nå...jag fick blommor :0) röda tulpaner, sen åt vi god middag med mycket vitlök i såsen...mmm...gott gott...en snutt whiskey fick jag ner också  efter maten, riktigt gott var det faktiskt....

något som inte var så kul är att jag har ont i kinden...käken och är öm, precis som om någon tryckt ihop kinderna så där så man får en pussmun...ni vet kanske hur jag menar...förhoppningsvis går det över till i morgon...har iaf inte ont i någon tandrad, men risken finns att det är min kindtand som man "rotfyllt" men som inte riktigt lugnat ner sig....vore inte läge för att den ska spöka nu, för då måste jag till Sundsvall....inte för att jag inte vill, men tiden...kan ju vara en vanlig förkylning på g också....

det som heller inte var så kul var att paret som tittade igår inte ville ha lägenheten för att det blev för dyrt....så finns väl en mening med det med :0) kanske....jag börjar iaf att packa....

ha en fin helg!

1 kommentar:

Iggepop sa...

Oj vad tråkigt... Men snart kommer någon annan och vill ha... poff! Du... det är nog "bara" en tand som spökar... ( vågar man le lite igenkännande? )Kraaaaam