"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 17 januari 2010

så skönt väder

var det ingen sol men vi tog en tur till sportfältet och tittade på alla som åkte skridskor och blir sugen på att införskaffa mig långfärdsskridskor....det är ju en bra motionsform att åka skridskor...tog med kameran också och fick åtminstone 1 bra bild...:0)  idag...han som lurade mig att ta med kameran han tog inga kort alls han :0) men effekten av att jag skulle ta med kamerna kom iaf...lurad...fast inte så lurad som de på 3 an just nu...

mat blev det också idag....kyckling med cremefraiche och basilika, soltorkade tomater, vitlök som breddes på kycklingfilen och sen la jag dom på en bädd av blomkål och broccoli och morot...smulade en hönsbuljongtärning över grönsakerna och tog 1 dl matlagningsgrädde 4% på det....så serverade jag Tagliatelle till...och ett gott rödvin...japp, trots att det är söndag...

har överskridit mina poäng den här veckan då...för det har blivit lite mkt med pizza, choklad, godis och vin...japp...så har det blivit...nu får skärpa till mej faktiskt..

1 kommentar:

Maria sa...

Men gott lät det, trots att poängen överskreds.