"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 3 januari 2010

Ane Brun

har en konsert på tv 2 just nu och lyssnar och njuter av hennes speciella röst, härliga gitarrspel, hon är väldigt duktig på att utrycka känslor i sina texter och samklanger med röster...Jag vet inte hur jag upptäckte henne men har lyssnat ett tag på henne..kan ha varit någon i mitt förflutna som spelat henne, och ja, är tacksam för att jag fick uppleva hennes musik.

jag lyssnar för lite på musik nu för tiden känner jag...har haft ett behov av tystnad och kanske också har ett behov nu av att lyssna lite mer...ska ta och ladda upp lite olika i telefonen så kan jag komplettera det med böckerna eftersom jag kommer att åka buss nu så småningom.

Den här låten är en av de jag gillar hos Ane...så var så goda!

2 kommentarer:

www.livskrafter.blogg.se sa...

Hej min söta vän :) Wow vad här var fint...Snacka om nystart på nya året. Hoppas det nya året blir som du - fyllt av glädje och värme

Härlig låt också med skön musikalisk laddning i

Ha en helt ljuvlig bra dag
kramar
Emma

Vida sa...

Jag tycker också om Ane Brun. Jag har henne på min mp3 och hon är vilsam och vacker.

Kramar från tåget som står still men jag kommer väl till alingsås förr eller senare...