"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 8 januari 2010

Fredag

och jag tog mej ut i duschen och sen vidare ut i vardagsrummet och tittade på Bygglov på datorn :) gillar verkligen programmet. Men jag gillar ju alla bygg och fix program egentligen :). Tittade sen på kanal 8 där det var hus/lägenhetsvisningar för ett par. Sen var det flytt till landet, och ja, trivs att titta på programmen...bättre än Glamour eller annat...

sen har det väl inte hänt mkt här hos mig, har funderat på varför jag tappat lusten att fotografera, har ju inte fotat på flera veckor...fast det varit så fint så har jag inte tagit med kameran ut.

nå...får bjuda på en gammal bild istället...som påminner om sommaren och att det snart är där vi är igen


Foto:Diqueen med mobilen

1 kommentar:

www.livskafter.blogg.se sa...

Underbar bild att njuta av. Inspirationen till fotandet återkommer nog snart tror jag för du är en utmärkt fotograf om du frågar mig
kramar och ha en underbar lördagkväll
<Emma