"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 7 januari 2010

maginfluensa

yeak...for till jobbet i morse och kände mej piggelin fram tills efter lunchen då jag började bli risig i magen, och jag skulle ju ändå hem så trodde nog inte att jag skulle bli så dålig..kände mej rätt ok, bubbel i magen bara då jag kikade in på Mio men under tiden jag gick där kände jag mej sämre så for hem och la mej i soffan och sov en stund..nu har jag bubbel i magen, men har ätit och mår lite illa fortfarande, men med vila går det nog över snart...har lite ont i knoppen också så..vet inte om det var något i maten, mjölken eller i luften...

har legat och tittat lite på tv på em och sett en serie som handlar om att köpa hus utomlands, och det är en mäklare som visar olika alternativ. Idag handlade det om St Lucia i Västindien...och sista huset var precis JAG vill ha för mig...högt upp, en utsikt över havet vidder, och hade 8 bäddplatser, stort luftigt vardagsrum kök och 4 sovrum och en extra lägenhet..tänk..ett pensionat där, färsk frukt, glitter vid polen utsikt mot havet...lugn och ro, mitt vilocenter...hm...kostade bara 250 000 pund...ungefär...men vad är väl det för en vanlig människa ;)...

ja det var ett fantastiskt hus, och det väcker en längtan efter det där att ha ett litet eget ställe ett guest house någonstans där lugnet råder...

samtidigt vet jag att det skulle innebära en massa jobb också,men drömmen lever upp ändå...en längtan..att våga prova :)

så här ligger jag och fantiserar och har ont i magen..nå..det är nog snart bra tror jag...tur att det finns "magbakterier" i tablettform som hjälper :)

3 kommentarer:

Nina sa...

Krya på dig!

Din "husdröm" är inte dum alls. Framför allt skulle det vara skönt nu när det är så svinkallt.

Kraaaaaaam!

Lena sa...

Jag var såååå glad att kursen i kväll blev inställd! för jag är åxå lite risig! dvs. snuvig...
Skönt att vi "slapp" missa ett tillfälle! ;-) eller hur?..
Den där serien ser jag åxå när jag får på den kanalen, alltid av en slump! men så spännande!
Dagens avsnitt missade jag dock...
Kryar på dej!
Styrke kramar i massor! /Lena

Di sa...

Nina: Nä den är bra just nu iafall :) kram

Lena: ja det var ju tur för oss, men synd att vi är sjuka! Krya på dig du med! kram