"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 8 januari 2010

hungrig

måste betyda att jag är på bättringsvägen...eller hur? Jo så är det, sov ändå rätt bra under natten tycker jag och har legat länge för jag var trött kände jag. Eller länge, ligger ju fortfarande...så kan vara ide att kliva ur sängen och gå och duscha äta lite god bra mat som yoghurt och en smörgås kanske...åt frukost iallafall, för jag blir så dålig om jag inte får något i magen..får ju ännu ondare då...

har också legat här och preliminärdeklarerat för att se hur mkt restskatt jag fick...hm...ja..det blir tufft, men det går...får ta det lite försiktigt med utgifterna under året så blir det nog bra och man hamnar på rätt sida "staketet" igen...

skönt att bli av med alla skräpsaker i bagaget, en efter en...

jo, svärmor ringde och frågade hur det var, hon är gullig hon...vi hade ju tänkt att gå dit i går men avstod för om Mojen också får ont så smittar det ju och det är inte det vi vill göra med andra...smittas!

nä..nu ska jag duscha...tjingeling på er!

Inga kommentarer: